loading...
دیجی گیم
محمد رضا بازدید : 115 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (1)

www.digigame.rozblog.com

سری بازی های Dwarfs vs Orcs یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی هایی است که از اول سیستم عامل i-Os تا کنون در سبک اکشن و ماجرایی ساخته شده است. داستان بازی از این قرار است که تاریکی و ظلم و وحشت همه جای دنیا را فرا گرفته و مردم در بدترین وضع زندگی می کنند. در این میان گروهی از جادوگران تصمیم میگیرند تا به این ظلم خاتمه دهند و با مبارزه با غول های شرور و بد ذات مردم را از این سختی نجات دهند تا دنیایی جدید و روشن بدون ظلم داشته باشند. این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپد نسخه 3 به بالا ساخته شده و در در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار گرفته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد رضا بازدید : 66 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید به تازگی اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed 3 منتشر شده است.
همچنین کاور های این بازی هم در مجله گیم ایفورمر رونمایی شد است.

اخیرا جزییات جدید در مورد گیم پلی این بازی منتشر شده است.این اطلاعات به شرح زیر است:
1- بازی در طول انقلاب آمریکا و در محدوده زمانی سالهای 1753 تا 1783 میلادی اتفاق میافتد.
2- اساسین نقش اول بازی پدرش یک سفید پوست و مادرش از بومیان آمریکایی است.او در قبیله ی موهاک بزرگ شده تا این که سربازان بریتانیایی دهکده ی آن ها را به آتش می کشند و او قسم می خورد انتقام این بی عدالتی را بگیرد.
3- تمرکز داستان بازی بر این است که طرف هیچ یک از دوتمدن آمریکایی ها و بریتانیایی ها را نمیگیرد و کشمکش بین آنها را دنبال میکند.
4- نقش اصلی بازی اساسین یا به زبان بومیان قبیله موهاک  Rtohnhake:ton  نام نقش اول بازی است.
5-   وضعیت اقتصادی در زمان جنگ به شدت بحرانی است.
6- حالت  Den Defense  که در نسخه  Revelations وجود داشت ، بنظر می رسد در این نسخه وجود ندارد.
7- بخش چند نفره هم در بازی قرار خواهد داشت اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس نیست.
8-  Assassin’s Creed 3 د هر منطقه از بازی علاوه بر یک فصل خاص مربوط به خود، فصل زمستان را هم دارد و این فصل در تمام مناطق به طور مشترک وجود دارد.
9- سیستم مبارزات بازی کاملاً متحول شده و مبارزات بازی این بار بسیار راحت تر و روان تر شده اند.
10-  سلاح های گرم نیز به بازی اضافه شده است.
11- نقشه منطقه  The Frontier  برابر شهر رم در بازی Brotherhood  خواهد بود.
12- مکانیک های شکار کردن هم در بازی وجود دارد. می توانید پوست حیوانات را بکنید و مانند بازی Red Dead از این طرق پول بدست آورید.
13- در این بار می توانید مبارزه هایی را تجربه کنید که در هر صحنه از آن بیش از ۱۰۰۰ سرباز در حال جنگ هستند.
14- در بازی با مناطق خاصی رو به رو خواهید شد که توسط آمریکایی ها، بریتانیایی ها یا قبلیه ی موهاک تصرف شده  است.
15- میتواند همزمان با دو دست با تبر و چاقو مبارزه کند

 در آخر یوبی سافت تاریخ انتشار بازی را 30 اکتبر اعلام کرد


محمد رضا بازدید : 88 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

PSN 0277 Angry Birds USA PSN PSP NRP دانلود بازی محبوب و جذاب Angry Birds برای PSP

 

دانلود نسخه جدید بازی بسیار محبوب و زیبای Angry Birds برای کنسول PSP که یکی از پرطرفدار ترین بازی ها در تمامی کنسول های دستی میباشد شما در این بازی در نقش پرندگان عصبانی! در هر مرحله با چالشی جدید برای از بین بردن موجودات موزی! مواجه هستید که باید با استفاده از قابلیت هایی که هر پرنده دارد به تخریب  و نابودی دشمن بپردازید و مجوز ورود به مرحله بعد را دریافت نمایید. حتما قبل از دانلود و اجرا فایل info ارائه شده را مطالعه نمایید.

محمد رضا بازدید : 103 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

Max دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC

سر انجام انتظارها به پایان رسید و بازی Max Payne 3 که شاهکار دیگری از کمپانی RockStar است بالاخره در ۱ june عرضه شد و هم اکنون شما میتوانید نسخه بلک باکس بازی را با قابلیت نصب آسان  دریافت کنید. بازی از نظر گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و گیم پلی بازی نیز مانند دیگر سری های بازی مکس پین بسیار زیبا طراحی شده است.حالت تصویر آهسته یا Slow Motion که در نسخه های قبلی بازی شاهد آن بودیم در این بازی نیز وجود دارد که میتواند حال و هوای بازی مکس پین را دوباره برای شما زنده کند. در این نسخه از بازی مکس پین دیگر بازنشسته شده و قصد دارد که زندگی آرامی را با خانواده خود شروع کند. اما گروه های تبهکار دست از سر او برنداشته اند و می خواهند هرطور که شده مکس پین را نابود کنند. و این دلیلی میشود تا دوباره مکس پین ناخواسته وارد ماجرای جدیدی شود. 

سیستم موردنیاز

OS: Windows 7/Vista
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz
RAM: 3GB
GPU: NVIDIA® GeForce 480 1GB
H.D.D: 25 GB

محمد رضا بازدید : 107 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Assassins Creed Bloodlines PSP دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

 

دانلود بازی جذاب و زیبای Assassins Creed Bloodlines که مخصوص کنسول PSP منتشر شده و هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید. داستان این قسمت در واقع بین قسمت ۱ و ۲ بازی میگذرد و پلی است بین داستان قسمت ۱ بازی و قسمت ۲ آن و آنها را به هم متصل میگرداند داستان به زمان Altair بر میگردد و در خط داستانی قسمت ۱ پیش میرود و . . .

محمد رضا بازدید : 67 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

MIB Alien Crisis 360 دانلود بازی Men in Black: Alien Crisis کنسول XBOX 360

بازی  Men in Black: Alien Crisis یکی از زیباترین بازی های ارائه شده توسط Activision  است که براساس فیلم ویدیویی این عنوان ساخته شده است. شخصیت اول این بازی Peter Delacoeur نام دارد و وظیفه دارد تا از زمین در برابر حمله بیگانگان دفاع کند. اکتیویژن زمان زیادی را صرف تولید این بازی کرده و امیدوار است تا یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ شود. وجود سلاح های متفاوت و فوق حرفه ای و همچنین گرافیک زیبا و چشمگیر بازی از جمله عواملی هستند که به زیباتر شدن این بازی کمک میکنند.این نسخه از بازی به صورت Region Free و با فرمت iso میباشد.شما میتوانید این بازی را از وبلاگ ما به صورت رایگان دانلود کنید.

محمد رضا بازدید : 61 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

Dragons Dogma X360 FOB دانلود بازی Dragons Dogma برای کنسول XBOX 360

بازی Dragon’s Dogma توسط کمپانی معروف کپکام تولید شده است.این کمپانی تجربه ساخت بازی های پرفروشی از جمله رزیدنت اویل و دویل می کرای را در کارنامه کاری خود دارد و حالا با ارائه نسخه جدید بازی Dragon’s Dogma دوباره به صحنه برگشته است.سبک بازی RPG یا همان نقش آفرینی میباشد که نسبت به هم سبک های خودش از گستردگی بیشتری بخصوص در بخش تک نفره برخوردار است. شما در ابتدای بازی میبایست کلاس خود را از بین کلاس های موجود انتخاب کنید که به دلیل گستردگی بازی امکان ایجاد بیش از ۸۰ نوع کاراکتر مختلف وجود دارد. گرافیک و صدا گذاری بازی نیز بسیار زیبا از آب درآمده که باعث لذت بیشتر از بازی میشوند. شما با پیشرفت در بازی میتوانید قدرت ها و سلاح های جدیدی به دست آورده و همچنین نیروها و سلاح های خود را ارتقاء دهید. مچنین امکان سفارشی کردن لباس کاراکتر نیز وجود دارد.این نسخه از بازی به صورت Region Free و با فرمت iso در اختیار شما علاقه مندان قرار گرفته است.

محمد رضا بازدید : 74 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

Gameland 17final cover 684x1024 دانلود مجله گیم لند شماره Game Land Magazine 17

گیم لند یک مجله کاملا فارسی و رایگان با موضوع بازی می باشد که کار گروهی از جوانان گیمر ایرانی است که از حدود ۱ سال پیش کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند و اکنون توانسته اند هفدهمین شماره از این مجله را که برای اردیبهشت ماه است منتشر کنند. این مجله هر ماه منتشر می شود و کیفیت محتوایی و ظاهری بسیار بالایی دارد .

محمد رضا بازدید : 63 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

Scarygirl عنوان یک بازی ماجراجویانه و فانتزی می باشد که در دنیایی خیالی و مملو از حیونات شگفت انگیز در حال جریان است . شخصیت اصلی داستان دختربچه ای شجاع است که لباس هایش شباهت های زیادی به دزدان دریایی دارد . او در رویاهای خود به سر می برد و از این رو دیدن موجودات عجیب زیاد غیرطبیعی به نظر نمی رسد . حال شما می بایست به او کمک کنید تا رویاهای خود را شکست بدهد و به زندگی عادی بازگردد . سلاح های شما در این بازی وسایل طبیعی همچون گیاهان و چوب می باشند که قابلیت ارتقا و تعویض را نیز دارند . در ادامه می توانید این بازی زیبا و جدید را با کرک SKIDROW از سایت گیم نت 3 دریافت نمایید .

 

Scarygirl دانلود بازی Scarygirl برای PC

 

محمد رضا بازدید : 75 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

Men of War: Condemned Heroes قسمتی جدید از سری بازی های Men of War می باشد که داستان این بازی در مورد شوروی سابق و در طی جنگ جهانی دوم رخ می دهد . ژانر این بازی استراتژی می باشد و پلیر می بایست با استفاده از نقشه ها و تاکتیک های جنگ ، دشمنان خود را نابود کند . داستان بازی باز هم در مورد جنګ جهانی دوم هست. ولی این بار طرفین درګیر فقط المان و شوروی هستند که شما می توانید یکی از این دو کشور را انتخاب کنید و مرحله ها رو طی نمایید . شما رهبری گروهی به نام No step back! را برعهده دارید . نسخه دوم این بازی که موفق نیز نبود با نام men of war: red tide دارای دو کشور بود و شاید تکرار چنین کاری یک ریسک بزرگ برای سازنده ی بازی یعنی ۱company باشد . در حالی که نسخه چهارم با نام men of war:assault squad دارای ۵ کشور بود و بسیاری از منتقدان ، دلیل موفق بودن این نسخه را همین امر می دانستند . یکی دیگر از نکات مثبت این بازی ، گرافیک عالی در مقابل سایر بازی های استراتژیکی می باشد که به تمام جزئیات پرداخته شده است .

 

Men of War Condemned Heroes دانلود بازی Men of War: Condemned Heroes برای PC

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 1,096
  • بازدید سال : 3,540
  • بازدید کلی : 29,684