loading...
دیجی گیم
محمد رضا بازدید : 119 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (3)

دیچی گیم

نام سریال : قهوه تلخ – Ghahve Talkh
ژانر : طنز / تاریخی
کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمد رضا هدایتی ، سحر جعفری جوزانی ، سحر زکریا ، برزو ارجمند ، رضا فیض نوروزی ، هادی کاظمی ، محمد جواد عزتی و ….
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه
کیفیت : فوق العاده
فرمت :mkv
حجم : میانگین هر قسمت ۳۰۰ MB
مجموعه : ۳۰
قسمت :91 | 92 |93 
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : فخرالتاج که ماجرای خواستگاری شاه از زیبا را فهمیده است تصمیم به قتل شاه می گیرد . پس از انجام این کار تمام اهالی دربار متهم به این اتفاق هستند …

 

محمد رضا بازدید : 99 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

از امروز به بعد در این وبلاگ همه چیز برای دانلود موجود است

|| دانلود سریال جدید و زیبای ساخت ایران ، با لینک مستقیم و کیفیت عالی ||

:: قسمت ۱۴ و ۱۵و ۱۶ اضافه شد ::

دانلود سریال

ژانر : کمدی | اجتماعی | خانوادگی

کیفیت: عالی HD

فرمت: avi

حجم: میانگین هر قسمت ۲۵۰ مگابایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۰

محصول: ایران

کارگران: محمد حسین لطیفی

بازیگران: امین حیایی ، محمدرضا گلزار ، گوهر خیر اندیش ، بهاره رهنما ، مهران رجبی

خلاصه داستان : غلام دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند . ..

محمد رضا بازدید : 97 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

جدیدترین ویدئو تریلر بازی ایرانی سرزمین رویا نسخه دوم “بازگویی داستان“ که توسط تیم کارخانه رویایی بصورت مستقل و با همکاری دو نفر ساخته شده است را میتوانید در ادامه مطلب  ببینید. در این ویدئو شما شاهد نمایی از مراحل موجود در بازی میباشید که تاکنون نمایش داده نشده اند.

 
محمد رضا بازدید : 103 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

اخیرا تریلری سینمایی از بازی  Total War: Rome II منتشر شده است .در این تریلر به وضوح نشان داده می شود که این بازی دیگر یک بازی صرفا استراتزیک با تصمیمات جنگی نیست . شما در این بازی می توانید بسته به نوع حکومت خود بر مردم حکمرانی کنید ، مستبد باشید ، خیانت کنید ، رهبری شایسته باشیدو … هر چیزی که در یک حکومت وجود دارد در این بازی نیز پیدا خواهد شد .

محمد رضا بازدید : 92 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

در بازی مهیج Destroy Gunners SP، شما نقش یک ربات ویرانگر را به عهده دارید. در این بازی سه بعدی شما باید به جنگ ربات های دشمن رفته و آن ها را نابود سازید.  ربات شما مجهز به سلاح های مختلفی است که می توانید از آنها برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید. در ضمن در آغاز بازی شما گزینه های زیادی برای انتخاب ربات مورد نظرتان خواهید داشت.

محمد رضا بازدید : 109 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (1)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

محمد رضا بازدید : 121 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

با همکاری دیجی گیم

محمد رضا بازدید : 111 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

دیجی گیم

سری بازی های آسفالت ( Asphalt ) یکی از هیجان انگیز ترین و پر فروش ترین بازی های چند سال اخیر برای گوشی های موبایل در سبک رانندگی است. نسخه چهارم این بازی Elite Racing نام گرفته که آن را می توان مساقه زبدگان معنی کرد. در این نسخه گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و مراحل آن نیز جذاب تر شده است. هم چنین تعداد ماشین ها نیز افزایش یافته و نیروی های پلیس نیز از هر وسیله ای برای منهدم کردن شما استفاده می کنند. این بازی در دو فرمت SIS و SISX برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 برای شما عزیزان آماده دریافت می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد رضا بازدید : 126 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

www.digigame.rozblog.com

بازی Guerrilla Bob یک بازی اکشن و تقریبا استراتژیک است که با حجم کم نوسط شرکت Angry Mob Games ساخته شده است. در این بازی شما می بایست در نقش یک کماندوی چریکی که Bob نام دارد به نبرد با دشمنان بپزدازید و با پولی که از این کار به دست می آورید در سطح شهر بنا هایی از قبیل  مغازه , خانه و… برای خود تهیه کنید. این بازی با وجود اکشن بودن با سبک طنر نیز آمیخته شده و در مواقعی موجب خنده بازی خور می شود. هم چنین گرافیک مناسب بازی نسبت به حجم کم موجب شده که بازی Guerrilla Bob یک بازی ایده آل باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد رضا بازدید : 115 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (1)

www.digigame.rozblog.com

سری بازی های Dwarfs vs Orcs یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی هایی است که از اول سیستم عامل i-Os تا کنون در سبک اکشن و ماجرایی ساخته شده است. داستان بازی از این قرار است که تاریکی و ظلم و وحشت همه جای دنیا را فرا گرفته و مردم در بدترین وضع زندگی می کنند. در این میان گروهی از جادوگران تصمیم میگیرند تا به این ظلم خاتمه دهند و با مبارزه با غول های شرور و بد ذات مردم را از این سختی نجات دهند تا دنیایی جدید و روشن بدون ظلم داشته باشند. این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپد نسخه 3 به بالا ساخته شده و در در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار گرفته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد رضا بازدید : 65 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید به تازگی اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed 3 منتشر شده است.
همچنین کاور های این بازی هم در مجله گیم ایفورمر رونمایی شد است.

اخیرا جزییات جدید در مورد گیم پلی این بازی منتشر شده است.این اطلاعات به شرح زیر است:
1- بازی در طول انقلاب آمریکا و در محدوده زمانی سالهای 1753 تا 1783 میلادی اتفاق میافتد.
2- اساسین نقش اول بازی پدرش یک سفید پوست و مادرش از بومیان آمریکایی است.او در قبیله ی موهاک بزرگ شده تا این که سربازان بریتانیایی دهکده ی آن ها را به آتش می کشند و او قسم می خورد انتقام این بی عدالتی را بگیرد.
3- تمرکز داستان بازی بر این است که طرف هیچ یک از دوتمدن آمریکایی ها و بریتانیایی ها را نمیگیرد و کشمکش بین آنها را دنبال میکند.
4- نقش اصلی بازی اساسین یا به زبان بومیان قبیله موهاک  Rtohnhake:ton  نام نقش اول بازی است.
5-   وضعیت اقتصادی در زمان جنگ به شدت بحرانی است.
6- حالت  Den Defense  که در نسخه  Revelations وجود داشت ، بنظر می رسد در این نسخه وجود ندارد.
7- بخش چند نفره هم در بازی قرار خواهد داشت اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس نیست.
8-  Assassin’s Creed 3 د هر منطقه از بازی علاوه بر یک فصل خاص مربوط به خود، فصل زمستان را هم دارد و این فصل در تمام مناطق به طور مشترک وجود دارد.
9- سیستم مبارزات بازی کاملاً متحول شده و مبارزات بازی این بار بسیار راحت تر و روان تر شده اند.
10-  سلاح های گرم نیز به بازی اضافه شده است.
11- نقشه منطقه  The Frontier  برابر شهر رم در بازی Brotherhood  خواهد بود.
12- مکانیک های شکار کردن هم در بازی وجود دارد. می توانید پوست حیوانات را بکنید و مانند بازی Red Dead از این طرق پول بدست آورید.
13- در این بار می توانید مبارزه هایی را تجربه کنید که در هر صحنه از آن بیش از ۱۰۰۰ سرباز در حال جنگ هستند.
14- در بازی با مناطق خاصی رو به رو خواهید شد که توسط آمریکایی ها، بریتانیایی ها یا قبلیه ی موهاک تصرف شده  است.
15- میتواند همزمان با دو دست با تبر و چاقو مبارزه کند

 در آخر یوبی سافت تاریخ انتشار بازی را 30 اکتبر اعلام کرد


محمد رضا بازدید : 87 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

PSN 0277 Angry Birds USA PSN PSP NRP دانلود بازی محبوب و جذاب Angry Birds برای PSP

 

دانلود نسخه جدید بازی بسیار محبوب و زیبای Angry Birds برای کنسول PSP که یکی از پرطرفدار ترین بازی ها در تمامی کنسول های دستی میباشد شما در این بازی در نقش پرندگان عصبانی! در هر مرحله با چالشی جدید برای از بین بردن موجودات موزی! مواجه هستید که باید با استفاده از قابلیت هایی که هر پرنده دارد به تخریب  و نابودی دشمن بپردازید و مجوز ورود به مرحله بعد را دریافت نمایید. حتما قبل از دانلود و اجرا فایل info ارائه شده را مطالعه نمایید.

محمد رضا بازدید : 102 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Max دانلود نسخه بلک باکس بازی  Max Payne 3 برای PC

سر انجام انتظارها به پایان رسید و بازی Max Payne 3 که شاهکار دیگری از کمپانی RockStar است بالاخره در ۱ june عرضه شد و هم اکنون شما میتوانید نسخه بلک باکس بازی را با قابلیت نصب آسان  دریافت کنید. بازی از نظر گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و گیم پلی بازی نیز مانند دیگر سری های بازی مکس پین بسیار زیبا طراحی شده است.حالت تصویر آهسته یا Slow Motion که در نسخه های قبلی بازی شاهد آن بودیم در این بازی نیز وجود دارد که میتواند حال و هوای بازی مکس پین را دوباره برای شما زنده کند. در این نسخه از بازی مکس پین دیگر بازنشسته شده و قصد دارد که زندگی آرامی را با خانواده خود شروع کند. اما گروه های تبهکار دست از سر او برنداشته اند و می خواهند هرطور که شده مکس پین را نابود کنند. و این دلیلی میشود تا دوباره مکس پین ناخواسته وارد ماجرای جدیدی شود. 

سیستم موردنیاز

OS: Windows 7/Vista
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz
RAM: 3GB
GPU: NVIDIA® GeForce 480 1GB
H.D.D: 25 GB

محمد رضا بازدید : 107 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

Assassins Creed Bloodlines PSP دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

 

دانلود بازی جذاب و زیبای Assassins Creed Bloodlines که مخصوص کنسول PSP منتشر شده و هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید. داستان این قسمت در واقع بین قسمت ۱ و ۲ بازی میگذرد و پلی است بین داستان قسمت ۱ بازی و قسمت ۲ آن و آنها را به هم متصل میگرداند داستان به زمان Altair بر میگردد و در خط داستانی قسمت ۱ پیش میرود و . . .

محمد رضا بازدید : 67 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

MIB Alien Crisis 360 دانلود بازی Men in Black: Alien Crisis کنسول XBOX 360

بازی  Men in Black: Alien Crisis یکی از زیباترین بازی های ارائه شده توسط Activision  است که براساس فیلم ویدیویی این عنوان ساخته شده است. شخصیت اول این بازی Peter Delacoeur نام دارد و وظیفه دارد تا از زمین در برابر حمله بیگانگان دفاع کند. اکتیویژن زمان زیادی را صرف تولید این بازی کرده و امیدوار است تا یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ شود. وجود سلاح های متفاوت و فوق حرفه ای و همچنین گرافیک زیبا و چشمگیر بازی از جمله عواملی هستند که به زیباتر شدن این بازی کمک میکنند.این نسخه از بازی به صورت Region Free و با فرمت iso میباشد.شما میتوانید این بازی را از وبلاگ ما به صورت رایگان دانلود کنید.

محمد رضا بازدید : 60 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Dragons Dogma X360 FOB دانلود بازی Dragons Dogma برای کنسول XBOX 360

بازی Dragon’s Dogma توسط کمپانی معروف کپکام تولید شده است.این کمپانی تجربه ساخت بازی های پرفروشی از جمله رزیدنت اویل و دویل می کرای را در کارنامه کاری خود دارد و حالا با ارائه نسخه جدید بازی Dragon’s Dogma دوباره به صحنه برگشته است.سبک بازی RPG یا همان نقش آفرینی میباشد که نسبت به هم سبک های خودش از گستردگی بیشتری بخصوص در بخش تک نفره برخوردار است. شما در ابتدای بازی میبایست کلاس خود را از بین کلاس های موجود انتخاب کنید که به دلیل گستردگی بازی امکان ایجاد بیش از ۸۰ نوع کاراکتر مختلف وجود دارد. گرافیک و صدا گذاری بازی نیز بسیار زیبا از آب درآمده که باعث لذت بیشتر از بازی میشوند. شما با پیشرفت در بازی میتوانید قدرت ها و سلاح های جدیدی به دست آورده و همچنین نیروها و سلاح های خود را ارتقاء دهید. مچنین امکان سفارشی کردن لباس کاراکتر نیز وجود دارد.این نسخه از بازی به صورت Region Free و با فرمت iso در اختیار شما علاقه مندان قرار گرفته است.

محمد رضا بازدید : 73 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Gameland 17final cover 684x1024 دانلود مجله گیم لند شماره Game Land Magazine 17

گیم لند یک مجله کاملا فارسی و رایگان با موضوع بازی می باشد که کار گروهی از جوانان گیمر ایرانی است که از حدود ۱ سال پیش کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند و اکنون توانسته اند هفدهمین شماره از این مجله را که برای اردیبهشت ماه است منتشر کنند. این مجله هر ماه منتشر می شود و کیفیت محتوایی و ظاهری بسیار بالایی دارد .

محمد رضا بازدید : 63 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Scarygirl عنوان یک بازی ماجراجویانه و فانتزی می باشد که در دنیایی خیالی و مملو از حیونات شگفت انگیز در حال جریان است . شخصیت اصلی داستان دختربچه ای شجاع است که لباس هایش شباهت های زیادی به دزدان دریایی دارد . او در رویاهای خود به سر می برد و از این رو دیدن موجودات عجیب زیاد غیرطبیعی به نظر نمی رسد . حال شما می بایست به او کمک کنید تا رویاهای خود را شکست بدهد و به زندگی عادی بازگردد . سلاح های شما در این بازی وسایل طبیعی همچون گیاهان و چوب می باشند که قابلیت ارتقا و تعویض را نیز دارند . در ادامه می توانید این بازی زیبا و جدید را با کرک SKIDROW از سایت گیم نت 3 دریافت نمایید .

 

Scarygirl دانلود بازی Scarygirl برای PC

 

محمد رضا بازدید : 74 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Men of War: Condemned Heroes قسمتی جدید از سری بازی های Men of War می باشد که داستان این بازی در مورد شوروی سابق و در طی جنگ جهانی دوم رخ می دهد . ژانر این بازی استراتژی می باشد و پلیر می بایست با استفاده از نقشه ها و تاکتیک های جنگ ، دشمنان خود را نابود کند . داستان بازی باز هم در مورد جنګ جهانی دوم هست. ولی این بار طرفین درګیر فقط المان و شوروی هستند که شما می توانید یکی از این دو کشور را انتخاب کنید و مرحله ها رو طی نمایید . شما رهبری گروهی به نام No step back! را برعهده دارید . نسخه دوم این بازی که موفق نیز نبود با نام men of war: red tide دارای دو کشور بود و شاید تکرار چنین کاری یک ریسک بزرگ برای سازنده ی بازی یعنی ۱company باشد . در حالی که نسخه چهارم با نام men of war:assault squad دارای ۵ کشور بود و بسیاری از منتقدان ، دلیل موفق بودن این نسخه را همین امر می دانستند . یکی دیگر از نکات مثبت این بازی ، گرافیک عالی در مقابل سایر بازی های استراتژیکی می باشد که به تمام جزئیات پرداخته شده است .

 

Men of War Condemned Heroes دانلود بازی Men of War: Condemned Heroes برای PC

 

محمد رضا بازدید : 62 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

محمد رضا بازدید : 76 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare
+
Crack SKIDROW

 poster 



نام بازی: Alan Wake
پلتفورم : pc
ژانر: RPG Action
تاریخ انتشار جهانی : 16 February 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 16 February 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 16 February 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games Publishing
مد بازی : Single playerr
حمایت توسط : Remedy Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

آلک ویک عنوان تازه منتشر شده ای است که میهن دانلود افتخار دارد این بازی را درست یک روز بعد از انتشار جهانی همراه با کرک اسکیدروز در اختیار کاربران فهیم میهن دانلود قرار دهد.در ادامه نقدی بر این بازی دارم . همانند بسیاری از عرصه های دیگر که در بازی های رایانه ای، جایی برای خود بازکرده اند، روانشناسی نیز توسط این صنعت محبوب توانسته به نمایش مخاطبین در آید. البته قبل ازAlan Wake بسیار بازی های دیگر بوده اند که ریشه هایی از روانشناسی را در خود پرورانده باشند ولی به طور قطع تا کنون هیچ کدام از آن ها به صورت خالصانه مضمونی روانی نداشته اند. Alan Wake با جو روانی خود میتواند در عمق تفکر بازیکن نفوذ کند و آن را تحت تاثیر قرار دهد. البته این تجربه ای است که خود بازیکن باید درکش کند و تفسیر ریشه روانی آلن ویک در هیچ مطلبی نمیگنجد یا بهتر بگویم، قابل توضیح نیست. سوال اصلی اینجاست که آیا وجود چنین عرصه ای در بازی های رایانه، درست است؟ آیا روانشناسی در این صنعت سرگرم کننده جایی دارد و حداقل در این بازی توانسته موفق ظاهر شود؟ پاسخ این سوالات را تنها با ساعاتی وقت گذراندن با الن ویک میتوان یافت و صد البته جواب همه یکسان نخواهد بود و این بر میگردد به همان وجود ریشه های روانشناسی و برداشت هر منتقد و بازیکنی از بازی. امیدوارم در این نقد و بررسی توانسته باشم مطلبی را در اختیارتان قرار دهم که در آخر خودتان بتوانید در مورد الن ویک تصمیم بگیرید. هر چند بسیار کار دشواری به نظر میرسدآ لن ویک، شخصیت اصلی بازی، یک قهرمان یا یک پلیس کار کشته نیست. وی یک نویسنده بسیار مشهور است که تعطیلاتش در Bright Falls به سرعت جلوه دیگری پیدا میکند. وی دو سال است که چیزی ننوشته و به همین دلیل، همسرش Alive Wake او را به دهکده کوچکی می آورد که بتواند از این راه الن را درمان و قدرت خلاقیت وی را دوباره زنده کند. آنان به کلبه کوچکی در همان دهکده میروند ( که البته کلبه مد نظرشان آن نبوده ) هنگامی که الن میبیند همسرش دستگاه تایپ را نیز همراه خود آوده و از وی میخواهد بنویسد، عصبانی میشود و از کلبه بیرون میزند تا کمی با خودش خلوت کند. ولی ناگهان صدای فریاد های الیس را میشنود و به سرعت به طرف کلبه روانه میشود. او پس از مشاهده اینکه الیس در حال غرق شدن است، خود را به درون آب میندازد و پس از چند ثانیه، خود را در یک اتومبیل که تصادف کرده است، مشاهده میکند! از همین جا تلاش الن برای یافتن همسرش و همچنین پیدا کردن دلیل این وقایع عجیب، شروع میشود. وی در این راه نوشته هایی از آخرین کتاب خود بدست می آورد ولی خودش به یاد نمی آورد که این کتاب را نوشته! عجیب تر این است که هر بلایی سر شخصیت اصلی کتاب ( که خود الن میباشد! ) می آید، وی نیز درگیرش میشود. رافیک الن ویک در ابتدا شمارا شیفته خود میکند. مهمترین مؤلفه گرافیکی در ) AW یا شاید هم در کل بازی ! ) نورپردازی فوق العاده آن است. نور تیر های چراغ برق، جلوه زیبایی به شب های الن ویک بخشیده اند. به جرأت میتوانم بگویم نور چراق قوه الن از هر بازی که در آن چراغ قوه به کار رفته باشد، طبیعی تر است. فقط به سایه های پشت اجسام که در اثر تابش نور چراق قوه ایجاد میشود و همچنین به تغییرات آن از قبیل کوچک و بزرگ شدن و حرکات آن به طرفین و بالا و پایین دقت کنید تا متوجه شوید چه میگویم! افکت مه در جنگل ها زیاد خوب کار نشده ولی بر عکس تاریکی های مه مانند، به زیبایی هر چه تمام تر در جنگل ها جلوه میکنند. Lens Flare بیشتر در دمو ها قابل توجه است و در خود بازی کمی مصنوعی به نظر میرسد. سازندگان به خوبی توانسته اند جو ترسناک و همچنین روانی را در جای جای بازی به بهترین نحو نمایش دهند...
دانلود رایگان بازی Alan Wake به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....
محمد رضا بازدید : 65 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سلام 
لطفا نظرتون رو راجع به قالب جدید وبلاگ برام بفرستید 
محمد رضا بازدید : 503 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سومین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار Serious Sam یا سام ماجراجو که انتشار دو نسخه در سالهای 2001 و 2002 به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد و اکنون پس از 9 سال مجددا نسخه جدیدی از این بازی با نام Serious Sam 3: BFE منتشر شده است . بازی سام ماجرا جوی 3 بر گرفته شده از داستان نسخه ابتدایی بازی ولی با گرافیکی بالا و افزوده شدن آیتم های مختلف است ابتدا با نام انتظار چندین ساله طرفداران این بازی مهیج را بر آورده کرده است .در بازی سام ماجراجو 3 نیز طی یک بازی سراسر هیجان و اکشن با انواع موجودات عجیب الخلقه روبرو شده و مبارزه می کنید .
توجه: با این کرک مشکل کشتن عقرب در مراحل بازی رفع میشه.
www.gamenet3.mihanblog.com
توجه: با این کرک مشکل کشتن عقرب در مراحل بازی رفع میشه.

موفق باشید…


محمد رضا بازدید : 55 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به جرأت می توانم بگویم که نقد و بررسی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim سخت ترین مطلبی است كه می توانم بنویسم. این بازی آنقدر وسیع است كه حتی نمی دانم از كجا شروع كنم. نمی دانم از كجای آن تعریف كنم و چطور مقاله ای شایسته آن بنویسم. این مطلبی كه هم اكنون می خوانید، تنها ذره ای از عظمت كل بازی Skyrim است.

 

نقد کامل در ادامه ی مطلب

محمد رضا بازدید : 66 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت gamenet3 دریافت نمائید.
www.gamenet3.mihanblog.com

محمد رضا بازدید : 69 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی های جدید در www.gamenet3.mihanblog.com
دانلود بازی هواپیمایی Wings of Prey 2010 با لینک مستقیم و کرک
علاقه مندان به سری بازیهای هوایمانی اونم در سبک جنگ جهانی جدیدا بازی منتشر شده به نام Wing Of PREY که سبکی متفاوت و گرافیکی بسیار بالا داره و در نوع اکشن شوتر حساب میشه...
این بازی هم اکنون بصورت انحصاری برای PC عرضه شده .بازی در دوران جنگ جهانی دوم رخ میده و دارای گرافیک فوق العاده بالایی هم هست.که در نوع خودش کم نظیره .و از سبک شبیه ساز استفاده میکنه.
بازی توسط استدیو Gaijin ساخته شده و توسط yuPlay هم منتشر شده.
بازی Wings of Prey را می توان یکی از بهترین بازی های جنگی در نوع خودش دانست.

سیستم مورد نیاز بازی در کمترین و بیشترین حالت ممکن :

Minimal System Requirements:

Processor: Intel Pentium 4 3200MHz
RAM: 1024 Mb
Graphic card: NVIDIA GeForce 7600 256 Mb
HDD: 10 Gb free disk space
OS: Microsoft Windows XP SP3, DirectX 9.0c.
Soundcard, DirectX compatible
Internet connection: 56 kb/s
Keyboard, mouse


Recommended System Requirements:

Processor: Intel Core 2 Duo 2400 MHz
RAM: 2048 Mb
Graphic card: NVIDIA GeForce GTS 250 512 Mb
HDD: 10 Gb free disk space
OS: Microsoft Windows XP SP3 with DirectX 9.0c / Microsoft Windows Vista SP1 / Microsoft Windows 7
Sound card: DirectX compatible with support 5.1
Internet connection: 512 Kb/s
www.gamenet3.mihanblog.com
Keyboard, mouse, joystick
محمد رضا بازدید : 48 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای که چند سالی است نسخه های آن به روزرسانی شده و با توجه به موضوع جالبش توانسته به یکی از محبوب ترین ها تبدیل گردد NBA 2K است. حالا پس از گذشت یکسال از عرضه نسخه 2011 ، دوباره ستارگان NBA در قالب بازی NBA 2K12 گرد هم جمع شده اند تا کاربران را به صورت مجازی به دنیای فوق العاده جذاب بسکتبال ببرند. این نسخه که با تغییرات متعددی عرضه شده است می تواند با کاربر ساده تر ارتباط برقرار کرده و کاربر هم بتواند با خلاقیتی که در انجام بازی ها از خود نمایش می دهد به تیم های مطرح تر در لیگ معروف NBA راه پیدا کند.
گرافیک فوق العاده بازی سبب شده تا تمامی چهره ها به صورت کاملا واقعی نمایش داده شوند ؛ تمامی ستارگان معروف NBA در این نسخه آماده شده اند تا کاربر بتواند با انجام بازی های موفق و حرکات نمایشی در طول انجام بازی ها خود را سرگرم کند. این بازی هم مانند دیگر نسخه از بازی های ورزشی امکان خرید و فروش بازیکنان و یا امکان ساخت بازیکنان دلخواه را برای پیشرفت به کاربر می دهد ؛ کاربر در این نسخه می تواند با رئیسان باشگاه های مختلف برای قیمت نقل و انتقال توافق کند یا این که با ارائه قیمت های نجومی و دستمزد های بالا آن ها را منصرف سازد.
Game Play بازی فوق العاده تقویت شده به طوری که کاربر ساده تر می تواند حرکات تیمی خود را مدیریت کند ؛ بازیکنان و ستارگان معروف تکنیک ها و قابلیت های مختص به خود را در بازی به همراه دارند و بازیکنان معروف قدرتمندتر از دیگر بازیکنان انجام وظیفه خواهند کرد. مایکل جردن معروف هم به این نسخه از بازی قدم گذاشته تا نسخه 2012 را بیش از گذشته محبوب کند و حالا وقت آن رسیده تا شما کاربران هم به صورت کاملا رایگان به یکی از 5 میلیون کاربری باشید که از انجام NBA 2K12 لذت می برید.


نام بازی: NBA 2K12
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی 
زبان:  English
ناشر: 2K Sports
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.09 گیگابایت
www.gamenet3.mihanblog.com
محمد رضا بازدید : 50 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتریک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons كه یكی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های آندروییدی محسوب می شود كه با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید این بازی برای اجرا در رایانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپیوتر منتشر شد. این بازی بسیار زیبا با گرافیك بسیار بالا نصب به حجم بسیار كم بازی و دارا بودن رنگ آمیزی بسیار جذاب و سرگرم كننده می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons v2.1.0:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
www.gamenet3.mihanblog.com
محمد رضا بازدید : 103 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


Cardboard Castle یا قلعه مقوایی یک بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده است که از کوچک تا بزرگ غرق این بازی می شوند تا پس از مراحل مختلف بتوانند شوالیه قصه را به قلعه کاغذی برسانند. این بازی سرگرم کننده با تلفیقی از گرافیک دست کشیده و مقوا ساخته شده و در بازی تمامی صحنه ها به صورت دو بعدی و کاغذی است. هدف شما در این بازی جستجوی یتیمان وحشت زده، دختران بی بضاعت، نجات مردم از چنگ غولها و در نتیجه تلاش برای آزادی شاهزاده خانم در قلعه ی کاغذی. در این بازی خطرات باور نکردنی، موجودات مخوف، آتش وحشتناک جهنم و گودال های تاریک. شما با پوشیدن زره های مورد علاقه خود میتوانید یک بازی فکری و ماجرایی جذاب را به پایان برسانید. در واقع این بازی به گونه ای است که مثلا در مدت ۳۰ثانیه باید به سرعت از فکر خود استفاده کنید و موانع را از سر راه شوالیه بردارید، از سوزاندن چوب ها گرفته تا قطع کردن درختان و… سایت سیب دانلود این بازی بسیار زیبا را به شما پیشنهاد می کند.
www.gamenet3.mihanblog.com

محمد رضا بازدید : 48 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed Revelations نسخه معتبر SKIDROW. سری بازی های Assassins Creed همیشه از داستان های غنی بروردار بوده و شما در دو نسخه ی قبل بازی در نقش یک قاتل به نام اتزیو قرار گرفتید و اکنون در revelation به داستان اتزیو پایان خواهی داد.همان طور که گفته شد شما بار دیگر در نقش ezio auditore da Firenze قرار میگیرید.اتزیو در طول گرفتن انتقام خانواده اش سوالاتی در مورد اجدادش و به خصوص الطایر در ذهنش نقش میبندد که پاسخ دادن به این سوالات در گرو رفتن به قسطنطنیه است و اتزیو نیز راه سفر را پیش میگیرد.اکنون سال ۱۵۱۱ میلادی است و اتزیو حدودا پنجاه سال دارد (پنجاه و دو).قسطنطنیه (استانبول امروزی)که متشکل از چهار منطقه ی beyazid,imperial,galata,constantin است و در راس آن حکومت کاپادوکیه در اوج قدرت حکومت عثمانی قرار دارد.هنگاهی که اتزیو به قسطنطنیه میرود آنجا را در تصرف تمپلار ها میبیند و برای جنگی بزرگ آماده میشود. گیم پلی بازی تغییرات محسوسی داشته است ،آیتم جدیدی به نام hookblade به بازی اضافهه شده است،در شهر قسطنطنیه ساختمان ها به وسیله ی تناب هایی با یکدیگر ارتباط یافته اند و شما به وسیله ی این آیتم جدید که hookblade نام دارد برای انتقال های سریع استفاده کنید.در دو نسخه ی قبل شما فقط دارای یک نوع بمب(بمب دود) بودید که از آن برای فرار از صحنه و یا از بین بردن دید دشمنان و به قتل رساندن آن ها استفاده میکردید این در حالی است که در revelation شما قابلیت استفاده از ۳۰۰ نوع بمب مختلف را خواهی داشت.دید ویژه که eagle vision نام دارد و شما در نسخه های قبلی برای شناسایی افراد مختلف و دیدن آیتم هایی روی دیوار که با دید معمولی مشاهده نمیشوند از آن استفاده میکردید نیز دچار تغییراتی شده و نام آن به eagle sense تغییر کرده است و شما به وسیله ی این قابلیت میتوانید مسیر دشمنان خود را تخمین زده و آن ها را غافلگیر کنید.

محمد رضا بازدید : 76 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پیش نیاز : تمامی نسخه های آندروید

Virtual Horse Racing 3D Pro همانطور که از نامش پیداست یک بازی مسابقه ای است که شما در آن می بایست با شرط بندی کردن بر روی اسب های مختلف به کسب درآمد مشغول شوید . این بازی که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است لذت شرکت در مسابقات شرط بندی را در نزدیک ترین محل ممکن که همان گوشی شما است برایتان فراهم می اورد . مراقب باشید تا دارایی هایتان را با انتخاب های نادرست بر باد ندهید !

www.gamenet3.mihanblog.com

محمد رضا بازدید : 273 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

بازی تیر اندازی با کمان iBow 3D v1.00

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

iBow 3D v1.0 نام بازی بسیار جذاب و اعتیاد آوری است که به تازگی منتشر شده،شما در این بازی میتوانید در مسابقات مختلف شرکت کنید و با انجام آنها لذت کافی را ببرید.این بازی دارای گرافیک فوق العاده و چشم گیری میباشد که هم اکنون میتوانید آن را در gamenet3 دانلود نمایید .

www.gamenet3.mihanblog.com


محمد رضا بازدید : 71 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer
نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ به بالا

 

اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را روی گوشی های هوشمند نیز تجربه ای کنید.تجربه ای متفاوت در بازی چندنفره با دوستان !

در این نسخه از بازی شما این امکان را خواهید داشت که با دوستانتان در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به بازی بپردازید.

تورنمنت های جدید – ورزشگاه های جدید – لیگ های جدید و … همگی تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

www.gamenet3.mihanblog.com

محمد رضا بازدید : 67 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

skyrim1 دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای PC


دانلود بازی نقش آفرینی و پرطرفدار Skyrim The Elder Scrolls V برای PC نسخه معتبر Razor1911 برای رجیون Pal , NTSC-U (رجیون NTSC-J دیرتر منتشر خواهد شد).  انتشار آخرین عنوان از این سری فوق محبوب،The Elder Scrolls IV: Oblivion به بیش از ۵ سال پیش برمی گردد.آبلیویون در زمان انتشارش بر روی پلتفرم های PC و Xbox 360 با استقبال گسترده بازیبازها روبرو شد و به نحوی توانست احیا کننده ژانر نقش آفرینی باشد.آبلیویون چه از نظر تجاری و چه از دید منتقدین موفقیت بزرگی برای Bethesda بود و توانست تا پایان سال ۲۰۰۶ به فروشی بالای ۳ میلیون نسخه دست یابد.در پایان سال،Spike TV آن را به عنوان بهترین بازی سال برگزید و علاوه براین،بازی از نگاه سایت های مطرحی چون IGN،۱UP،Gamespot و GameSpy به عنوان بهترین نقش آفرینی ۲۰۰۶ انتخاب شد. داستان بازی ۲۰۰ سال بعد از Oblivion در سرزمین The Old Kingdom of the Fatherland یا همان Skyrim اتفاق می افتد( اسکایریم اولین مکانی در قاره Tamriel هست که انسان ها در ان اقامت گزیده اند هنگامی که انسان های به این سرزمین امدند Elf ها در این سرزمین حکمرانی میکردند و اجازه زندگی به انسان ها را در اسکایریم دادند اما بعد از پیشرفت انسان ها Elf ها وجود انسان ها در این سرزمین را به ضرر خود دیده اند و تصمیم گرفتند که تمام انسان هایی را که در این سرزمین زندگی میکردند را قتل عام کنند اما وقتی که به انسان ها حمله کردند نه توانستند تمامی ان ها را قتل عام کنند و سه نفر توانستنند از دست ان ها فرار کنند که بعد ها ان سه نفر که شامل  Ysgramor و دو پسرش میباشد به سرزمین قبلی خود برگشته و با ارتشی ۵۰۰ نفری به Elf ها حمله کرده و تمامی ان ها را به قتل رساندند و اولین امپراطوری خود را در این سرزمین بنا کردنند از ویژگی های سرزمین اسکایریم میتوان به سرد و کوهستانی بودن ان اشاره کرد که در قسمت های شمالی ان تعداد زیادی گرگنما زندگی میکنند و در غرب این سرزمین به دلیل هموارتر بودن ان نسبت به بقیه قسمت ها جمعیت بیشتری از انسان ها در انجا ساکن شده اند  که شامل پنج شهر بزرگ میشود) حال با مرگ اخرین پادشاه اسکایریم Elf ها دوباره قدرت گرفته اند و به جنگ و کشتار با انسان ها پرداخته اند جنگ بزرگ داخلی در حال وقوع میباشد درحالی که اژدهایی به نام Alduin که در قدیم گفته شده بود که یک روز پیدایش میشود از خواب بیدار شده است شما که در نقش اخرین بازمانده از نسل  اژدها زاده در بازی حاضر میشوید و باید به کمک همراه و راهنمای خود یعنی Esbern به بازی ادامه دهید . . .
www.gamenet3.mihanblog.com
محمد رضا بازدید : 73 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

need for speed run دانلود بازی Need for Speed The Run برای XBOX360


دانلود بازی جذاب و پرطرفدار Need for Speed: The Run برای کنسول XBOX360. گیم پلی و مناظر بازی در هر مرحله به طور مداوم تغییر میکند. توازن خوبی میان نوع مسابقه ها وجود دارد. شما The Run رو از یک مسابقه استاندارد ۸ ماشینی شروع میکنید و سپس به مسابقه های زمانی(طی کردن مسیر قبل از زمان تعیین شده), دریفت کشی در کوه و تعقیب پلیس ادامه پیدا میکند. خیلی کم پیش میاد که دو تا مسابقه مثل هم را در یک قسمت تکرار بشه. رانندگی میتونی احساس شناور بودن بده, اما ماشین های مختلف احساس مختلفی میدهند و این به شما بستگی داره که چه ماشینی رو انتخاب میکنید. اگه سطح بازی رو معمولی انتخاب کنید ماشین های دیگر که تحت کنترل هوش مصنوعی هستند در سطح بسیار پایینی قرار میگیرند. اون ها با ماشین های دیگه تصادف میکنند,  پلیس فقط شما رو تعقیب میکنه و میانبر ها رو از دست میدهند حتی اگر از جلوی یکی از ماشین ها به یکی از میانبر ها بری! مناطق The Run قطعا بهترین بخش بازی است. در حقیقت The Run بهترین زیباترین و جالب ترین مناظر رو که تاحالا در بازی های مسابقه ای دیدید داره. کوه های راکی, شهر و پارک ها بسیار خوب طراحی شده اند. بزرگترین مشکل من در The Run ناتوانی در سفارشی و آپگرید کردن ماشین هاست. پس از قسمت داستانی بازی یک سری رقابت(Challenge) در بازی وجود داره که همانند سری Shift است, چیزی به اسم مسابقه آزاد وجود نداره. چه با کامپیوتر بازی کنید یا آنلاین, باید نوع ماشین ها و قوانین رو تایین کنید. پس از انجام رقابت ها و داستان دیگه چیزی نیست که مسابقه دهید.
www.gamenet3.mihanblog.com

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 832
  • بازدید سال : 3,276
  • بازدید کلی : 29,420