loading...
دیجی گیم
محمد رضا بازدید : 55 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

همانطور که استحضار دارید یکی از بهترین سریال های حال حاظر جهان سریال فرار از زندان است که افراد زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سریالی سراسر هیجان و دیدنی که با صحنه های جذابش بیننده را به وجد می آورد .

این سریال در سال ۲۰۰۵ میلادی شروع به ساخت شده است و تا سال ۲۰۰۸ نیز ساخت آن ادامه داشت . اخیرا مسئولان این فیلم در صدد هستند تا فصل جدیدی از این سریال جذاب و سراسر هیجان را تولید و منتشر کنند.در بین فصل های این سریال جذاب فصل ۱ طرفداران بیشتری دارد. در همین راستا بازی این سریال جذاب و دیدنی نیز به سبک های مختلف توسط کمپانی های مختلف ساخته و منتشر شد اما این بازی ها تقلبی بودند و شخصیت های سریال فرار از زندان در آن دیده نمی شدند . امروز ir4u.ir  قصد دارد نسخه ی اصلی این بازی جذاب را در اختیار کاربران خود قرار دهد . نسخه ی اصلی این بازی هیجان انگیز که هنوز در هیچ سایتی یافت نمی شود . حجم این بازی جذاب و پر طرفدار در حدود ۴ گیگابایت می باشد . می توانید تصاویری از محیط این بازی را در ادامه ی مطلب ببینید و خود شاهد محیط گرافیکی بازی باشید . این بازی برگرفته از فصل اول سریال فرار از زندان است .شخصیت های بازی بسیار شبیه به بازیگران سریال می باشند . شما در نقش Tom Paxton نماینده ی مخفی Company هستید که فرستاده میشود به زندان دولتی Fox River که بتواند اطلاعاتی را در باره ی Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرایط مرموزی به زندان آمده است . او یک دزد بانک نیست ، او یک مهندس ساختمان است و دلیلی برای دزدی از بانک ندارد . داستان بازی از زمانی آغاز می شود که Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حرکت می کنند . Paxton مشغول یادداشت برداری صوتی از همه چیز که در اطراف اوست می باشد زیرا برای او انگیزه های Company برای این کار مبهم بوده است . مایکال در عین حال با برادرش قرار ملاقات می گذارد تا بفهمد آیا کسی هست که بتواند او را از زندان فراری دهد. بازی شامل انواع مختلفی از گیم پلی هاست . شما می توانید از دست زندان بان ها فرار کنید همچنین می توانید یک دعوا در زندان به راه بندازید . می توانید با استفاده از کیسه شنی تمرین مشت زنی بکنید . زندان دارای یک باشگاه زیر زمینی است که توسط گارد ها اداره می شود . شما میتوانید به آنجا بروید و به مشت زنی و مسابقه مشغول شوید تا در آمدی کسب کنید و بتوانید خالکوبی جدیدی روی دست خود داشته باشید . پشتیبانی و انجام تمام این کار ها برای این است که شما دریابید که هدف اصلی و نهایی برادران Schofield چیست . تقریبا تمام کاراکتر ها در بازی با شخصیت هایشان در فیلم مطابقت دارند به غیر از Dr. Sara Tancredi .لایسنس کردن شخصیت ها و چهره هایشان توسط ZootFly به خوبی انجام شده و موتور گرافیکی بازی به خوبی توانسته چهره ی واقعی شخصیت ها را در سریال در بازی هم پایه ریزی کند . در طول بازی اتفاقات شگفت انگیز زیادی را مشاهده خواهید کرد . باید فکر خود را با کار بندازید و در موقعیت های مختلف واکنش های خاصی را انجام دهید . می توانید این بازی جذاب و پر هیجان را برای اولین بار ازir4u.ir دریافت نمایید .

محمد رضا بازدید : 87 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

SAS Anti-Terror Force-Full بازی در سبک اکشن اول شخص میباشد . شما عضو گروه نیروهای ضد شورش میباشید که در مراحل مختلف با خلافکاران که به غیر از شورشیان کسانه دیگر نیز میباشند به مبارزه میپردازید .

خطرهای تروریستی همواره در حال رشد هستند و در اروپا شما به به سرکوبی این شورشها و حملات تروریستی میپردازید در این بازی شما در گروه هایی همچون SAS بریتانیا , GSG-9 آلمان , GIGN فرانسه به مبارزه با گروه های تروریستی میپردازید . علاوه بر موارد گفته شده شما به عنوان SAS نخبگان (ویژه خدمات هوایی) اقدام به مقابله با نیروهای شورشی مینمایید .مراحل این بازی از هیجان بی نظیری برخوردار میباشند که از نمونه های ان میتوان به بازی کانتر اشاره نمود با این تفاوت که محیط بازی کانتر بسته و محدود میباشد .
تجهیزات که در این بازی در اختیار شما قرار میگیرد شامل ۹ قبضه اسلحه مختلف با کارایی ها و قدرت مختلف , نارنجک و سلاح های سرد از جمله کارد میباشد .
یکی از موارد جذاب و صحنه هایی که ممکن است به چشم شما بازیخور های عزیز نیز جالب به نظر بیاید گروگان گیری دشمنان میباشد که مردم عادی و غیر نظامی را به عنوان سپر دفاعی خود انتخاب میکنند در این مواقع میتوانید با تمرکز  و بهره گیری از افراد گروه خود دشمن را به تیر ببندید البته باید توجه نمایید که هوش مصنوعی بازی در این مواقع برای دشمن فعالیت بیشتری نشان میدهد و به شکل عامیانه اعتماد به نفس دشمن افزایش مییابد !

محمد رضا بازدید : 74 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
در این بخش به معرفی بازی بازگشت ارواح سرگردان** Ghost Recon: Future Soldier می پردازیم پس با ما همراه باشید .

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند كه همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یك بازی تاكتیكی نظامی است كه در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد كه حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود كه اصلاح طلبان كشور روسیه از سیاست های غلط كشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور كنترل كشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شكل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حكومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریكا كه از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاك این كشور می كند. شما در نقش یك سرباز آمریكایی كه در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می كنید. كاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.
 

محمد رضا بازدید : 54 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)


انتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد سرانجام پایان می پذیرد.

اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !
Need for Speed Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMW لذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی Most Wanted در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Shift بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .
بازی دارای 72 خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود.
وجود خودروهای بی نظیری همچون  Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و  BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست .


محمد رضا بازدید : 57 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
بازی زیبای شطرنج همواره یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های فکری در جهان بوده است. شاید در رایانه خود نیز شطرنج بازی کرده باشید ولی هیچکدام نمی تواند جذابیت دانلود بازی شطرنج Chess3D v4.0 که آخرین نسخه ی منتشر شده آن را وبلاگ  گیم نت 3  تهیه دیده و برای شما قرار داده  همانطور که از اسم بازی پیداست، این بازی یک بازی شطرنج سه بعدی است . دانلود بازی Chess 3D شما تجربه و لذت یک شطرنج واقعی را در کامپیوتر خود درک خواهید کرد.
شما مانند یک رقیب در مقابل رایانه و پشت میز خود می نشینید و با رقبای موجود در بازی، با توجه به مهارت شطرنج خود شروع به رقابت می کنید. این بازی شطرنج دانلود سه بعدی است و تمام اعمال انجامی در طی بازی مانند یک دوربین فیلم برداری تحت دید و مدیریت شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است تمام قوانین رایج بازی شطرنج و انواع آن در این بازی تعبیه شده است که باعث محبوبیت این بازی نسبت به سایر بازی های همانند می شود.
این بازی کامپیوتر همچنین تحت شبکه گسترده اینترنت نیز پشتیبانی می گردد و می توانید بعد از کسب آمادگی لازم با رقبای موجود در جهان مجازی به رقابت بپردازید. از قابلیت های دیگر دانلود بازی کامپیوتر که سبب محبوبیت این بازی گشته است قابلیت نصب آسان آن بر روی تمام ویندوز ها می باشد که می تواند از تمام سیستم عامل های موجود از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا پشتیبانی کند. این بازی همچنین قابلیت بازی دو نفره از طریق شبکه را نیز داراست که این بازی را قابل استفاده در گیم نت ها نیز می کند که ما دانلود رایگان شطرنج سه بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم.


سیسیتم مورد نیاز بازی زیبای Chess 3D

  • پردازنده 500 مگاهرتز یا بالاتر
  • رم 256 مگابایت
  • 70 مگابایت فضای آزاد هارد دیسک
  • Direct3D سازگار با کارت گرافیک
  • نصب نرم افزار DirectX9 برای اجرای بهتر
  • قابلیت نصب بر روی اکثر ویندوز ها از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا

محمد رضا بازدید : 57 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

اکنون سایت بازی گیم نت 3  یکی از محبوب ترن بازی های ایکس باکس 360 را برای دانلود بازی فوتبال کامپیوتر ارائه داده است. یک فوتبال انیمیشنی عالی برای کامپیوتر که تکنیک های باور نکردنی آن با امکان تکرار صحنه ها از زاویه های مختلف و تکنولوژی متفاوت این بازی فوتبال و پروراندن شرکت در مسابقات قهرمانی با گرد آوری بازیکن های سراسر جهان باعث می شود تا بازیکنان این بازی رایانه ای را جذب خود کند و دانلود فوتبال این بازی کامپیوتری به حداکثر میزان خود برساند.
یکی از سرگرم کننده ترین بازی های بازی فوتبال جدید انیمیشنی SFG Soccer می باشد. سبکی از بازی های ویدئویی که در آن شخصیت بازی را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در 64 تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش میدهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. دانلود بازی کامپیوتر فوتبال انیمیشنی از سایت دانلود بازی رایگان را به تمام فوتبال دوستان تنوع پذیر در سری بازی های کامپیوتر پیشنهاد می کنیم.

SFG Soccer 1.07 - بازی فوتبال کامپیوتر

اطلاعات بازی فوتبال

  • نام: فوتبال کاریکاتوری
  • عنوان اصلی: SFG فوتبال 1.07
  • زمان عرضه: 2009
  • سبک: ورزشی
  • توسعه در جهت: بازی و سرگرمی
  • پزشک: موجود
  • تعداد تیم ها: 64
  • دسته بندی: 4
  • مسابقات playoff در پایان هر فصل
  • تعیین سطح حرفه ای تیم ها برای صعود به رده های بالا تر

حداقل سیستم مورد نیاز

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: پنتیوم 4 و 1.7 GHz
  • رم: 512 MB
  • کارت گرافیک: 256 MB گرافیک 3D با قابلیت Vertex Shader 2.0 و Pixel Shader 1.1
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • فضای مورد نیاز: 40 MB

محمد رضا بازدید : 738 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
ر این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وبلاگ گیم نت 3  آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت

محمد رضا بازدید : 88 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
ا توجه به شروع تابستان خیلی ها اوقات فراغت زیادی پیدا کرده اند و گاهی اوقات برای پر کردن آن به بازی های کامپیوتری رو می آورند و در این بین بسیار از افراد هستند که بازی های اتومیبل رانی ماشین را به بقیه بازی ها ترجیح می دهند و دوست دارند خودشان در مسابقه رانندگی که امیگیرند شرکت کنند.
اکثر بازی های جدید اتومیبل رانی دارای حجم های گیگا بایتی هستند که شاید خیلی ها نمی توانند از اینترنت دانلود کنند. بنابراین امروز وبلاگ گیم نت 3 رایگان یک بازی کم حجم بازی اتومبیل رانی به نام مسابقه نهایی آماده کرده که نسبت به حجم کم خود دارای گرافیک خوبی است. در این بازی وقتی که مسابقه ای را برنده می شوید می توانید پول کسب کنید تا اتومبیل خود را ارتقا دهید یا یک اتومبیل جدید با سرعت و امکانات جدید برای مسابقه بخرید.
در سرگرمی کامپیوتر بازی ماشین فاینال درایو نیترو سرعت بالا، عملکرد ماشین، پرش های موفق و همچنین مهارت های شخصی باعث برنده شدن و بردن پول بیشتر در Final Drive Nitro Game است. پس منتظر چه هستید همین حالا پا روی پدال گاز بگذارید! مسابقه شروع شد.

Final Drive Nitro 1.0.0.162 Portable Game - بازی مسابقه اتومبیل  رانی نهایی نیترو

ویژگی های بازی فاینال درایو نیترو

  • مسابقات شدیداً پر سرعت اتومبیل رانی
  • امکان تست اتومیبل های پیشرفته که قفل هستند
  • استفاده از نیتروژن برای افزایش سرعت ماشین در کامپیوتر
  • 50 امکان ارتقا اتومبیل برای هر یک از آنها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا بازی

  • ویندوز: Windows XP یا Windows Vista
  • پردازنده: پنتیوم - 800MHZ یا بالاتر
  • رم: 256 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1 با بالاتر
  • کنترل: ماوس و کیبورد

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 1,134
  • بازدید سال : 3,578
  • بازدید کلی : 29,722